miercuri, 18 februarie 2009

La multi ani, bai Majestate!

Aoleu si vai de mine, fix cind nimeni nu se mai astepta la o asemenea lovitura de piata, a reaparut Marina Almasan pe postul national de televiziune. Noua ei emisiune se cheama „Ne vedem la... TVR“ si are un slogan care mi-a dat, la propriu, fiori pe sira spinarii: „Talk-show despre viata de zi cu zi, in care invitatul principal esti chiar tu!“. Cum adica sa fiu chiar eu invitatul principal, pai ce, am innebunit? Nu-mi mai ajunge masina de spalat pe care-o am acasa si o sa ma duc la Marina Almasan in emisiune, sa imi mai dea una, pe care sa n-am unde s-o pun? Deci sa fie clar: invitatul principal nu sint chiar eu. Si nu ma bag nici macar la categoria „invitati secundari", ca acolo sigur se dau risnite si mixere, iar eu n-am pus in viata
mea mina pe asa ceva, de teama sa nu ma curentez, si nici n-am de gind sa ma risc de-acum incolo.

* „La multi ani, maiestate“ era titrat un reportaj din „Observatorul“ de luni seara al Antenei 1. Aha, imi zic, o fi ziua reginei Ana… In orice caz, a regelui Mihai nu-i, ca Majestatea sa e nascut prin octombrie, din cite-mi amintesc… Apoi, ma concentrez asupra imaginilor, ca sa pricep despre cine era vorba. Si vad ca era vorba despre Gheorghe Hagi, Regele Fotbalului. Sigur, ar mai fi putut fi si ziua Regelui Manelelor, Nicolae Guta, insa atunci cred ca mi-as fi dat seama din prima cine-i protagonistul, fiindca stirea ar fi fost titrata putin altfel: „Haoleo, la mult’ hani, minca-t’-as ochii, Majestate!“.