vineri, 28 noiembrie 2008
Magazinul Cocor inaugureaza luni fatada media in care a investit 4 mil. Euro
Compania Cocor Bucuresti (COCR) lanseaza luni, 1 decembrie, Cocor Channel, cea mai mare fatada media din Romania si din Europa Continentala, potrivit reprezentantilor companiei. Sistemul administrat de Cocor Channel este format din 13 ecrane LED High Definition, in suprafata totala de 565 de metri patrati. Investitia totala a companiei in fatada media, care include fatada de sticla a magazinului Cocor, se ridica la 4 mil. euro, potrivit reprezentantilor companiei, reprezentand circa 14% din investitia totala in modernizarea centrului comercial Cocor Luxury Store, estimata la 28,9 mil. euro. Cocor Channel va emite zilnic 12 ore, jumatate din spatiul de difuzare fiind alocat promovarii brandurilor care vor avea spatii inchiriate in magazin, stirilor cu caracter informativ si altor campanii, iar cealalta jumatate este destinata publicitatii. In urma unei licitatii organizate de Cocor, firma de servicii media Velvet Media, controlata de un fond de investitii irlandez, a castigat contractul pentru vanzarea a 50% din spatiul publicitar al Cocor Channel, garantand vanzari nete de 1,2 mil. euro pe an. Potrivit conducerii Cocor, contractul nu s-a semnat din cauza ca Velvet Media nu a depus garantia ceruta de Cocor.