vineri, 18 septembrie 2009

Ucigasul boschetarilor craioveni - un puscarias eliberat acum 4 luni

Politistii craioveni au reusit miercuri sa-l identifice si sa-l retina pe criminalul celor doi boschetari omorati in plin centrul Craiovei. El se numeste Alexandru Flavius Paraschiv si are 30 de ani. Acesta locuia impreuna cu victimele - identificate in persoana lui Petre Necula, de 52 de ani, si a lui Anghel Ivanov, de 40 de ani - in cladirea aflata in constructie a viitorului sediu al Inspectoratului Scolar General. Paraschiv ocupase primul o incapere din santier si de aceea avea pretentia sa fie recunoscut ca sef de camera. Crima a fost comisa pe fondul unei stari conflictuale, dupa ce toti consumasera mai multe sticle de bautura, pe care le cumparasera cu banii obtinuti din cersetorie. Asasinul a declarat politistilor ca nu a vrut sa-i omoare pe cei doi tovarasi, dar ca "imi cereau sa produc bani pentru ei ca sa compensez cumva faptul ca ei cerseau sau furau si ma intretineau si pe mine. Permanent ma acuzau ca sunt prea cuminte si ca nu vreau sa intretin relatii sexuale cu ei. Si in seara respectiva mi-au cerut acelasi lucru, iar eu i-am refuzat categoric. De aceea, unul din ei m-a lovit, iar celalalt m-a facut bulangiu. Atunci am ripostat si eu si i-am luat la bataie". In urma loviturilor aplicate cu furie, cei doi au murit. In urma asasinatului comis cu multa cruzime, Alexandru Flavius Paraschiv nu a mai trecut pe la locul faptei, lasandu-i pe cei doi sa zaca si sa putrezeasca in balti de sange. In tot timpul scurs de atunci (sfarsitul lunii august sau inceputul lui septembrie - dupa cum s-a stabilit la necropsie), criminalul s-a purtat normal, incercand sa nu trezeasca nici o suspiciune. Totusi, in momentul retinerii, el nu a incercat sa nege fapta, ci a recunoscut crima la prima audiere.